Σάββατο 16 Απριλίου 2011

J. Alba: «Έμαθα να αποδέχομαι το σώμα μου»

J. Alba: «Έμαθα να αποδέχομαι το σώμα μου»Η Τζέσικα Άλμπα, σε συνέντευξή της παραδέχτηκε πως...
η εγκυμοσύνη την έκανε να αναθεωρήσει τις απόψεις της αναφορικά με την επιμέλεια της σιλουέτας της.
Η 29χρονη ηθοποιός, η οποία έχει ήδη ένα παιδί την Όνορ, περιμένει με τον άνδρα της, Κας Γουόρεν, το δεύτερο παιδί τους και νιώθει «απελευθερωμένη» σχετικά με τα παραπανίσια κιλά της εγκυμοσύνης.
Μιλώντας στην ιταλική έκδοση του περιοδικού «Vogue», η σταρ του Χόλυγουντ είπε ότι έπρεπε να μάθει να είναι λιγότερο αυστηρή με την σιλουέτα της, ύστερα από την γέννηση της Όνορ και τώρα, που είναι έγκυος στο δεύτερο παιδί, ακόμη περισσότερο.
Η ίδια δήλωσε χαρακτηριστικά, «όταν έμεινα έγκυος, ένιωσα απελευθερωμένη. Έμαθα να αποδέχομαι το σώμα μου και να δίνω λιγότερη σημασία στην εμφάνισή μου. Το να είμαι μητέρα, με έμαθε να προσαρμόζομαι στην εκάστοτε κατάσταση».



tsantiri.gr

1 σχόλιο:

  1. μακάρι όσα λένε αυτές οι γυναίκες να τα εννοούν κιόλας, και όχι να τα λένε επειδή ξέρουν ότι αυτό πρέπει να πουν... πολύ αμφιβάλλω αν όντως ισχύουν και νιώθουν τα λόγια τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή