Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Πράσινο φως και για την Bugatti Galibier!

Πρόκειται για το δεύτερο μοντέλο στη σύγχρονη ιστορία της Bugatti, που αυτή τη φορά θα ταράξει τον κόσμο των υπερπολυτελή sedan αυτοκινήτων. Το όνομα της θα είναι Galibier, ενώ από πλευράς επιδόσεων κινείται σε «άλλα» επίπεδα, αφού θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα της Veyron αλλά με 800 ίππους. Το μοντέλο θα χρησιμοποιεί τον 16κύλινδρο κινητήρα της Veyron και θα είναι το πιο γρήγορο σεντάν παραγωγής
Το μοντέλο θα χρησιμοποιεί τον 16κύλινδρο κινητήρα της Veyron και θα είναι το πιο γρήγορο σεντάν παραγωγής
Πρόκειται για το δεύτερο μοντέλο στη σύγχρονη ιστορία της Bugatti, που αυτή τη φορά θα ταράξει τον κόσμο των υπερπολυτελή sedan αυτοκινήτων. Το όνομα της θα είναι Galibier, ενώ από πλευράς επιδόσεων κινείται σε... «άλλα» επίπεδα, αφού θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα της Veyron αλλά με 800 ίππους.
Πρόκειται για το δεύτερο μοντέλο στη σύγχρονη ιστορία της Bugatti, που αυτή τη φορά θα ταράξει τον κόσμο των υπερπολυτελή sedan αυτοκινήτων. Το όνομα της θα είναι Galibier, ενώ από πλευράς επιδόσεων κινείται σε «άλλα» επίπεδα, αφού θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα της Veyron αλλά με 800 ίππους. Ανυπέρβλητης ποιότητας και πολυτέλειας, ενώ υπάρχει και ρολόι της Parmigiani που αφαιρείται από το εσωτερικό και μπορεί να φορεθεί στο χέρι!
Ανυπέρβλητης ποιότητας και πολυτέλειας, ενώ υπάρχει και ρολόι της Parmigiani που αφαιρείται από το εσωτερικό και μπορεί να φορεθεί στο χέρι!

Πρόκειται για το δεύτερο μοντέλο στη σύγχρονη ιστορία της Bugatti, που αυτή τη φορά θα ταράξει τον κόσμο των υπερπολυτελή sedan αυτοκινήτων. Το όνομα της θα είναι Galibier, ενώ από πλευράς επιδόσεων κινείται σε «άλλα» επίπεδα, αφού θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα της Veyron αλλά με 800 ίππους. Η πρώτη σύγχρονη τετραθέσια Bugatti
Η πρώτη σύγχρονη τετραθέσια Bugatti

Πρόκειται για το δεύτερο μοντέλο στη σύγχρονη ιστορία της Bugatti, που αυτή τη φορά θα ταράξει τον κόσμο των υπερπολυτελή sedan αυτοκινήτων. Το όνομα της θα είναι Galibier, ενώ από πλευράς επιδόσεων κινείται σε «άλλα» επίπεδα, αφού θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα της Veyron αλλά με 800 ίππους. Η Galibier θα έχει κίνηση στους τέσσερις τροχούς και ιπποδύναμη από 800 ίππους και πάνω!
Η Galibier θα έχει κίνηση στους τέσσερις τροχούς και ιπποδύναμη από 800 ίππους και πάνω!
To αυτοκίνητο έχει ήδη παρουσιαστεί από το 2009, όμως όπως όλα δείχνουν τώρα η VW δίνει το πράσινο φως στη Bugatti για την κατασκευή του. Το όνομα Galibier προέκυψε από μια παλαιότερη έκδοση της Bugatti, και είναι ένα από τα πιο δύσκολα περάσματα των γαλλικών Άλπεων. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί το 16κύλινδρο σύνολο των 8 λίτρων που έκανε διάσημη τη Veyron όμως εδώ θα υπάρχει υπερτροφοδότηση με δύο τούρμπο, αντί για τα τέσσερα που χρησιμοποιούνται στη Veyron. H ακριβής απόδοση του κινητήρα είναι άγνωστη προς το παρόν, όμως τα σχετικά δημοσιεύματα αναφέρουν ότι θα κυμαίνεται μεταξύ 800 και 1.000 ίππων. Η δύναμη του κινητήρα θα περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου, ενώ ο κινητήρας θα έχει ως βασικό καύσιμο τη βενζίνη όμως θα μπορεί να καταναλώνει και αιθανόλη.

Την ακινητοποίηση του οχήματος θα φροντίζει ένα σύστημα πέδησης με κεραμικά υλικά. Η εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου διατηρεί τη διχρωμία στην οποία μας έχει συνηθίσει η Veyron, με τα φτερά και τις πόρτες να είναι από αλουμίνιο, και τα υπόλοιπα μέρη του αμαξώματος (που στη φωτογραφία είναι σκούρα μπλε) θα είναι φτιαγμένα από ανθρακονήματα με ενισχυμένο πλαστικό (CFRP-carbon fiber reinforced plastic). Στο πίσω μέρος οι πολλές εξατμίσεις κλέβουν την παράσταση (τέσσερις σε κάθε μεριά), ενώ το τρίτο stop των φρένων βρίσκεται στη μέση του παρμπρίζ σε κάθετη διάταξη. Τέλος, η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου θα «περιορίζεται» στα 350 χ.α.ω., αρκετά κάτω από την Veyron, αλλά και πάλι η Galibier αποσκοπεί στο να είναι το ταχύτερο sedan παραγωγής! Η έναρξη παραγωγής είναι ακόμη άγνωστη, όμως η τιμή αναμένεται να φτάνει τα 1,4 εκατομμύρια ευρώ!   (autotriti.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου