Τρίτη 26 Απριλίου 2011

«Δεν έχω αποφασίσει να φύγω»

«Δεν έχω αποφασίσει να φύγω»Σε διάψευση των δημοσιευμάτων που τον έφεραν να έχει αποφασίσει να φύγει το καλοκαίρι από τον Παναθηναϊκό, προέβη ο Ζεσουάλδο Φερέιρα, με γραπτή του δήλωση, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας των «πρασίνων».

Ο Πορτογάλος τεχνικός τόνισε ότι...
το μόνο που τον ενδιαφέρει την παρούσα χρονική στιγμή είναι οι αγώνες που έχει να δώσει το «τριφύλλι» στα πλέι οφ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Φερέιρα:

«Ενημερώθηκα σήμερα ότι σύμφωνα με "πληροφορίες από το φιλικό μου περιβάλλον” έχω αποφασίσει να φύγω από τον Παναθηναϊκό μετά το τέλος της αγωνιστικής περιόδου. Αυτή η πληροφορία είναι ψευδής. Έχω συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό και το μόνο που με απασχολεί αυτή τη στιγμή είναι να συγκεντρωθώ τόσο εγώ όσο και η ομάδα στην επίτευξη του στόχου μας που δεν είναι άλλος από την επικράτηση στα play off. Σ’ ό, τι αφορά το μέλλον, ήδη έχω συζητήσει με τη διοίκηση και θα συζητήσω εκ νέου και προσεχώς για την επόμενη μέρα της ομάδας».

 

Νίκος Μάρκου- sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου