Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

"Στο είδος μου... είμαι star"

Βαρύγδουπες δηλώσεις από τη Μαρία Τσουρή...
Από τις πισίνες, στο «Dancing with the Stars» η εντυπωσιακή τερματοφύλακας του Ολυμπιακού και της Εθνικής Πόλο Γυναικών, Μαρία Τσουρή.
Πόσο star αισθάνεται αλήθεια στη σκηνή του talent show του Ant1; «Είμαι λιγότερο star από όσους συμμετέχουν στο “Dancing with the Stars”, αλλά αυτό δεν με ενοχλεί κιόλας. Μπορεί να είναι λιγότερο γνωστή στον κόσμο, αλλά στο είδος μου θεωρούμαι star – εντός εισαγωγικών – όπως και πολλά άλλα κορίτσια στο άθλημά μου. Σε αυτό το σόου παίρνουμε μέρος γιατί είμαστε σταρ στο είδος μας όχι γιατί είμαστε καλύτεροι χορευτές ή παγκοσμίως διάσημοι. Εμένα, απ’ όσο γνωρίζω, με επέλεξαν επειδή είμαι βασικό στέλεχος της Εθνικής Πόλο. Προφανώς, βέβαια, θα έπαιξε ρόλο και η εξωτερική μου εμφάνιση», είπε χαρακτηριστικά στο περιοδικό "Down Town".

Η γνωστή πολίστρια δεν προβληματίστηκε καθόλου, ούτε ως προς το πώς θα φαίνεται με βραδινά φορέματα, ούτε πώς θα περπατήσει πάνω στα τακούνια. «Η αλήθεια είναι ότι δεν με προβλημάτισε τίποτε άλλο εκτός από το ωράριο που έχω στο πόλο και τις αγωνιστικές μου υποχρεώσεις. Το πώς θα φανεί το τακουνάκι ή το φουστανάκι δεν με ενδιέφερε. Εγώ νιώθω αρκετά σέξι και τα έχω πολύ καλά με τον εαυτό μου. Άλλωστε μου αρέσει να δοκιμάζω καινούρια πράγματα».



Kουβέντα μάλιστα έγινε και για τη σιλουέτα της Ελεονώρας Μελέτη. Τι γνώμη έχει η ίδια για το σώμα της παρουσιάστριας; «Τη Μελέτη την έχω δει να αλλάζει ρούχα μπροστά μου, έχω δει το σώμα της και μπορώ να σου πω πως η κοπέλα έχει εξαιρετικό κορμί. Οι κοιλιακοί της είναι πολύ γραμμωμένοι. Εγώ αθλούμαι 20 χρόνια και οι κοιλιακοί μου δεν φαίνονται σαν της Μελέτη. Δεν μπορεί να γράφονται ή να ακούγονται τέτοια σχόλια. Είναι επικίνδυνο για τα νέα παιδιά. Είναι επικίνδυνο να παρουσιάζουμε μια γυναίκα 60 κιλών ως χοντρή. Με αυτόν τον τρόπο είναι σαν να θέλουμε να προβάλλουμε και να προωθούμε το πρότυπο της ανορεκτικής γυναίκας, που εδώ και τόσα χρόνια ταλαιπωρεί τα νέα κορίτσια».  

Θα έβλεπε τηλεοπτικό μέλλον στην τηλεόραση; «Είμαι ανοικτή σε κάθε πρόταση, αρκεί να πειστώ ότι μπορώ να την εκτελέσω και σωστά. Προς το παρόν, στον ελεύθερο μου χρόνο ζωγραφίζω και εκεί βλέπω το μέλλον μου».


protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου