Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Το ανέκδοτο της ημέρας από το fandastiko!!!

Ο δάσκαλος ρωτά τους μαθητές μετά το διάλειμμα:
- Τι έκανες στο διάλειμμα Γιωργάκη;
- ...

Έπαιζα μπάλα, κύριε.
- Μπάλα; Α ωραία. Αν μου γράψεις σωστά τη λέξη "Μπάλα" στον πίνακα, θα σε αφήσω να σχολάσεις 1 ώρα νωρίτερα. Εσύ Θανασάκη, τι έκανες στο διάλειμμα;
- Εγώ κύριε έπαιζα στην αμμοδόχο.
- Στην αμμοδόχο; Α ωραία. Αν μου γράψεις σωστά την λέξη "Αμμος" στον πίνακα, θα σε αφήσω να σχολάσεις 1 ώρα νωρίτερα. Εσύ Αλία τι έκανες στο διάλειμμα;
- Εγκώ κύριε ήθελε παίξει με Γιωργάκη και με Τανασάκι, αλλά όχι παίξει μαζί μου κανένας επειδή εγκω Αλβανάκι.
- Τιι! δεν έπαιζαν μαζί σου; Ντροπή! Αυτό λέγεται ρατσιστική διάκριση εις βάρος Εθνικών μειονοτήτων. Αντε Αλία, αν μου γράψεις στον πίνακα σωστά τις λέξεις "ρατσιστική διάκριση εις βάρος εθνικών μειονοτήτων", θα σε αφήσω να σχολάσεις 1/2 ώρα νωρίτερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου