Το Koenigsegg Agera R είναι εδώ και φορά έναν twin-turbo V8 5.0 λίτρων κινητήρα (που μπορεί να καταναλώσει και βιοκαύσιμο E85) και αποδίδει 1130 άλογα με 1120 Nm όταν καταναλώνει E85 ενώ με χρήση 95 οκτανίων βενζίνης αποδίδει 940 άλογα με 1100 Nm ροπής. Συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και ζυγίζει 1.330 κιλά.
Το αυτοκίνητο στην ουσία κατασκευάστηκε αρχικά σαν ένα one-off για την Βασιλική οικογένεια του Ομάν, αλλά μάλλον η αποδοχή που είχε ανάγκασαν τους Σουηδούς και τον πρόεδρο της εταιρίας Christian von Koenigsegg, να την περάσουν τελικά στην παραγωγή. Σχεδιαστικά σε σχέση με την “απλή” Agera έχει μερικές μικρές αλλαγές όπως η πίσω αεροτομή που είναι παρόμοια με αυτή του CCXR.
Το αυτοκίνητο στην ουσία κατασκευάστηκε αρχικά σαν ένα one-off για την Βασιλική οικογένεια του Ομάν, αλλά μάλλον η αποδοχή που είχε ανάγκασαν τους Σουηδούς και τον πρόεδρο της εταιρίας Christian von Koenigsegg, να την περάσουν τελικά στην παραγωγή. Σχεδιαστικά σε σχέση με την “απλή” Agera έχει μερικές μικρές αλλαγές όπως η πίσω αεροτομή που είναι παρόμοια με αυτή του CCXR.
Η Agera R έχει carbon monocoque πλαίσιο και body panel με την ακαμψία να είναι τόσο μεγάλη που ακόμη και η αφαιρούμενη οροφή δεν την μειώνει. Οι ζάντες του είναι τεχνολογίας VGR (Vortex Generating Rim) με τις ακτίνες να ενεργούν όπως οι φτερωτές του turbo που αυξάνουν την αεροδυναμική πίεση. Φορά ειδικά ελαστικά της Michelin που έχουν αναπτυχθεί για την Agera R, τα οποία έχουνε προδιαγραφές τελικής ταχύτητας έως και 418 χλμ/ώρα, τα ταχύτερα ελαστικά του κόσμου που έχουνε κατασκευαστεί ποτέ, σύμφωνα με την Koenigsegg.
Λέτε τελικά το Agera R να πάρει το ρεκόρ του ταχύτερου αυτοκινήτου του κόσμου από την Bugatti Veyron SS, όπως είχε πει ο Christian von Koenigsegg, σε συνέντευξή του στο Top Gear πέρυσι;

Το Koenigsegg Agera R κοστίζει επιπλέον €154.000 επιπλέον από τα €1.000.000 που στοιχίζει η απλή Agera, ενώ άμα θέλεις το αυτοκίνητο να διαθέτει παντού carbon τότε η έκδοση R κοστίζει €200.000
Ντεμπούτο θα κάνει την Δευτέρα στη Γενεύη όπου θα κυκλοφορήσουν περισσότερες φωτογραφίες και θα μάθουμε όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου